Fulltime
Gelderland
Geplaatst 8 uur geleden
04-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

01-12-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

01-12-2025

Standplaats

Apeldoorn

Deadline

04-11-2024

Uurtarief

90 euro p/u

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek, Juridisch, Openbare orde en veiligheid, Overheid



De gemeente Apeldoorn is op zoek naar een handhavingsjurist Bouw- en woningtoezicht. Jurist bouw- en woningtoezicht is jouw passie en kent geen geheimen voor je. Nieuwe ontwikkelingen maak jij je eigen en je weet deze door te voeren in de praktijk. Zelfstandig werken maar ook samen met collega’s? Voor jou geen probleem, jij bent zelfstandig maar ook een teamplayer. Je deelt je kennis met je collega’s en bent verantwoordelijk voor het gehele handhavingstraject.

Informeel waar het kan, formeel waar het moet

Je komt te werken in een afdeling, die bestaat uit ongeveer 80 collega's, die hard werkt aan het technisch toetsen van bouwplannen en op het handhaven van regels in de bebouwde ruimte en onbebouwde ruimte. Een afdeling die zich aan het voorbereiden is op de komst van nieuwe wetgeving. Genoeg uitdaging voor jou en jouw afdeling dus!

Het aantal kantoordagen is bespreekbaar, maar de wens is dat je minimaal 50% op kantoor bent.

Verantwoordelijkheden

Je bent verantwoordelijk voor het gehele handhavingstraject.

De kandidaat is zo snel mogelijk, maar uiterlijk vanaf 1 december 2024, tot 1 december 2025 voor 32 - 36 uur per week inzetbaar. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2) keer zes (6) maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
De Opdrachtgever heeft het recht om de overeenkomst binnen de verlengingsperiode op te zeggen met een opzegtermijn van 1 maand.

Eisen



  • 1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.

  • 2. De kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO-opleiding Rechten.Voorgenoemde dient te blijken uit het cv.

  • 3. De kandidaat heeft minimaal twee (2) jaar relevante en aantoonbare werkervaring als handhavingsjurist.Voorgenoemde dient te blijken uit het cv.

  • 4. Opdrachtnemer vraagt een VOG-P aan voor de medewerker die ter beschikking wordt gesteld.
    De opdrachtnemer verstrekt deze VOG-P aan opdrachtgever. De medewerker dient in het bezit te zijn van de VOG-P bij aanvang van de werkzaamheden bij Opdrachtgever.
    Als de VOG-P 8 weken na aanvraag niet is toegekend, dan kan de medewerker niet starten en wordt de overeenkomst beëindigd.
    De kosten voor de VOG-P mogen niet doorberekend worden aan Opdrachtgever.

  • 5. De inschrijver mag maximaal 2 kandidaten aanbieden. Per kandidaat dient een aparte inschrijving ingediend te worden. De inschrijving kan tot dinsdag 5 november 9.00 uur ingediend worden.Indien er onverhoopt toch meer dan twee kandidaten door dezelfde inschrijver worden ingediend, zullen enkel de eerste twee (op volgorde van binnenkomst) in behandeling genomen worden.

  • De kandidaat is zo snel mogelijk, maar uiterlijk vanaf 1 december 2024, tot 1 december 2025 voor 32 - 36 uur per week inzetbaar.


Wensen



  • 1. De kandidaat heeft minimaal twee (2) jaar werkervaring bij een gemeente.Beoordeling:
    Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv + een korte motivatie.

    - De kandidaat beschikt over minder dan twee (2) jaren relevante werkervaring bij een gemeente (0 punten).
    - De kandidaat beschikt over twee (2) of meer jaren relevante werkervaring bij een <50.000 inwoners gemeente (1 punt). - De kandidaat beschikt over twee (2) of meer jaren relevante werkervaring bij een 50.000+ inwoners gemeente (3 punten). - De kandidaat beschikt over twee (2) of meer jaren relevante werkervaring bij een grotere gemeente (100.000+ inwoners gemeente) (5 punten).

  • 2. De kandidaat voldoet aan de functie-eisen die gesteld zijn in de opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden.Beoordeling:
    Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv + een korte motivatie.
    - Onvoldoende (1 punt).
    - Matig (2 punten).
    - Voldoende (3 punten).
    - Ruim voldoende (4 punten).
    - Goed (5 punten).

  • 3. De kandidaat heeft goede kennis van het vakgebied en handelt de dossiers zelfstandig af.Beoordeling:
    Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv + een korte motivatie.
    - Onvoldoende (1 punt).
    - Matig (2 punten).
    - Voldoende (3 punten).
    - Ruim voldoende (4 punten).
    - Goed (5 punten).


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.