Parttime
Gelderland
Geplaatst 7 uur geleden
03-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG12, SDG5, SDG8

Startdatum

04-11-2024

Aantal uur per week

20 uur p/w

Einddatum

04-11-2024

Standplaats

Arnhem

Deadline

03-11-2024

Uurtarief

65 euro p/u

Sector

Administratief Secretarieel



  • Alle voorkomende secretariële en administratieve werkzaamheden voor de vakraadsecretarissen (vraagbaak)

  • Agendabeheer en plannen en organiseren van (complexe)vergaderingen, (online) afspraken en bijeenkomsten.

  • Invoeren bestellingen in ProActis

  • Aanvragen en regelen van vergaderlaocaties en catering via MeetingSelect

  • Controleren en bijhouden van de juiste contactgegevens van de vakraden

  • Verzorgen van correspondentie, mailing van de algemene inboxen


Eisen



  • Beschikbaarheid
    De kandidaat dient per 21-11-2024 beschikbaar te zijn.

  • Beschikbaarheid
    De kandidaat is 16-20 uur per week beschikbaar.

  • EIS: De kandidaat beschikt over (minimaal) een mbo-4 diploma in secretariële richting. In het cv moet duidelijk worden vermeld: de naam van de onderwijsinstelling, het opleidingsniveau, de duur van de opleiding en of het diploma is behaald. Een kopie van het diploma dient bij gunning te kunnen worden aangeleverd.

  • EIS: De kandidaat beschikt over minimaal 2 jaar aantoonbare secretariele werkervaring in de afgelopen 3 jaar. Dit moet blijken uit het CV.

  • Selectiegesprekken
    De selectiegesprekken worden gevoerd in de middag van 12 november 2024. Het verzoek is om deze datum vanaf 13:00 vrij te houden.U heeft bovenstaande gelezen en gaat hiermee akkoord.


Wensen



  • Competentie 1
    Deze vraag hoeft u niet te beantwoorden.
    De punten voor dit onderdeel worden toegekend nadat de gesprekken zijn gevoerd.Bij deze vraag beoordelen wij de competentie "Proactief"

  • Competentie 2
    Deze vraag hoeft u niet te beantwoorden.
    De punten voor dit onderdeel worden toegekend nadat de gesprekken zijn gevoerd.Bij deze vraag beoordelen wij de competentie "Organiseren en plannen"

  • Competentie 3
    Deze vraag hoeft u niet te beantwoorden.
    De punten voor dit onderdeel worden toegekend nadat de gesprekken zijn gevoerd.Bij deze vraag beoordelen wij de competentie "Nauwkeurig"

  • Competentie 4
    Deze vraag hoeft u niet te beantwoorden.
    De punten voor dit onderdeel worden toegekend nadat de gesprekken zijn gevoerd.Bij deze vraag beoordelen wij de competentie "Klantgericht"

  • Competentie 5
    Deze vraag hoeft u niet te beantwoorden.
    De punten voor dit onderdeel worden toegekend nadat de gesprekken zijn gevoerd.Bij deze vraag beoordelen wij de competentie "Resultaatgericht"

  • Competentie 6
    Deze vraag hoeft u niet te beantwoorden.
    De punten voor dit onderdeel worden toegekend nadat de gesprekken zijn gevoerd.Bij deze vraag beoordelen wij de competentie "Communicatief vaardig (woord en geschrift)"

  • Competentie 7
    Deze vraag hoeft u niet te beantwoorden.
    De punten voor dit onderdeel worden toegekend nadat de gesprekken zijn gevoerd.Bij deze vraag beoordelen wij de competentie "Flexibel"

  • Competentie 8
    Deze vraag hoeft u niet te beantwoorden.
    De punten voor dit onderdeel worden toegekend nadat de gesprekken zijn gevoerd.Bij deze vraag beoordelen wij de competentie "Stressbestendig"

  • WENS: De kandidaat heeft ervaring met de systemen ProActis en Meeting Select. Dit moet blijken uit het CV.

  • WENS: De kandidaat heeft minimaal 2 jaar recente (niet langer dan 3 jaar geleden) ervaring met MS Office en Sharepoint. Dit moet blijken uit het CV.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.