Fulltime
Utrecht
Geplaatst 8 uur geleden
27-10-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

28-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

28-02-2025

Standplaats

Baarn

Deadline

27-10-2024

Uurtarief

110 euro p/u

Sector

Overheid



Bij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.

Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met deze collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.

De organisatie is flink in beweging. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en de dienstverlening. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.

Opdracht
Als casemanager vergunningverlening Omgevingswet weet je van aanpakken, je bent gericht op samenwerking en kan goed functioneren in een team. Je hebt een klantvriendelijke en dienstverlenende instelling, kan snel schakelen waarbij je verder kijkt dan je eigen team. Je bereikt resultaten door mensgericht te werken als verbinder in het team. Je hebt gevoel voor politieke, bestuurlijke verhoudingen, posities en doelstellingen.

Je bent integraal verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

  • Het toetsen van de (concept-) aanvragen voor een omgevingsvergunning (procesbewaking);

  • adviseren en uitvoeren /toepassen van wet- en regelgeving bij de (concept-) aanvragen omgevingsvergunning;

  • ruime interpretatie van wet- en regelgeving;

  • eerste aanspreekpunt zowel in- als extern voor informatie over regelgeving en procedures irt WABO en Omgevingswet.


Competenties

  • uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;

  • politiek gevoelig;

  • klantgericht, stressbestendig en onafhankelijk in meningsvorming;

  • oplossings- en resultaatgerichte houding;


Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja (na inwerken)

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 1 november 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 30 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Eisen



  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Plantoetser / WABO vergunningverlener bij of in opdracht van een gemeente in de afgelopen 8 jaar;


Wensen



  • 8Uiterlijk beschikbaar per 4 november 2024.

  • De kandidaat is bereid om bij wederzijdse interesse en bij gebleken geschiktheid na minimaal 1040 gewerkte uren kosteloos in dienst te treden bij de opdrachtgever;

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Ruimtelijke Ordening, Planologie, Bouwkunde en/of Civiele Techniek en Rechten;

  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring als Plantoetser / WABO-Omgevingswet- vergunningverlener bij of in opdracht van een gemeentelijke instelling;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het softwarepakket Powerbrowser;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.