Fulltime
Zuid-Holland
Geplaatst 10 uur geleden
28-10-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

31-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

03-02-2025

Standplaats

Bodegraven

Deadline

28-10-2024

Uurtarief

80 euro p/u

Sector

Overheid, Transport&Logistiek



Je handelt alle verzoeken tot wegafsluiting af voor werkzaamheden van derden en van de gemeente en andere overheidsorganen met raakvlakken in onze gemeente (Provincie en Rijkswaterstaat). Daarnaast beoordeel je aanvragen voor afsluitingen op basis van richtlijnen en kennis (intensiteit van de weg) en gevoel en verwerkt dit in het systeem (MELVIN). Je stemt hierover af met andere disciplines (intern met projectleiders en het wijkteam en extern met Rijkswaterstaat en provincie) en maakt afspraken over het vervolg. Daarnaast:

  • Behandel je aanvragen voor exceptioneel transport (toetsen, beoordelen, adviseren).

  • Behandel je aanvragen voor werkterreinen in de openbare ruimte (bijv. bij een verbouwing van een inwoner).

  • Beheer en bewaak je het contract voor tijdelijke verkeersmaatregelen, voor borden etc.

  • Behandel je verzoeken van de provincie voor aanpassingen van bushaltes.

  • Verleen je vergunningen (bijvoorbeeld voor werkterrein, wegafsluitingen, exceptioneel transport, transport over C-wegen etc.).

  • Stel je eventueel voorwaarden op en informeert daar waar nodig de toezichthouder.

  • Je ondersteunt je collega’s van verkeer bij het afhandelen van diverse vraagstukken op verkeersgebied, zoals aanvragen van laadpalen en gehandicaptenparkeerplaatsen.


Wat breng je mee?

Jij bent iemand die vanuit een hoeveelheid aan informatie en regels snel overzicht weet te creëren. Je overziet hierbij het hele speelveld en weet op het juiste moment de noodzakelijke acties uit te zetten. Je kunt snel schakelen, bent bestand tegen druk en weet om te gaan met conflicterende belangen bij tijdelijke verkeersmaatregelen. Je kunt hierbij goed de hoofdzaken van bijzaken scheiden. Daarnaast heb je gevoel voor ambtelijk en bestuurlijke verhoudingen. Verder vinden wij het belangrijk dat jij beschikt over:

  • Een Hbo werk- en denkniveau

  • Kennis hebt van MELVIN

  • aantal jaren werkervaring op dit gebied


Wie zijn wij?

Een gemeente waar een hoogwaardige dienstverlening richting onze inwoners, ondernemers en bezoekers, hoog in het vaandel staat. Onze medewerkers nemen verantwoordelijkheid, pakken eigenaarschap en ondernemen actie. Onze toegevoegde waarde vertaalt zich in zowel werken mét als vóór de inwoners om samen tot de beste resultaten te komen. Wij betrekken onze inwoners actief bij onze plannen en geven ruimte aan hen om zelf initiatieven te nemen. Wij werken met ruim 240 toegewijde collega’s in drie domeinen integraal samen aan diverse opgaves en thema’s zoals die vanuit de samenleving op ons afkomen. Deze manier van werken maakt ons als organisatie flexibel en wendbaar. Dit maakt dat wij kunnen blijven inspelen op de blijvend veranderende omgeving. Wij zijn trots op onze collega’s en helpen hen bij hun persoonlijke groei. Wij kennen voldoende doorgroeimogelijkheden en bieden een prettige werkomgeving.

Eisen



  • Aantal jaren werkervaring op dit gebied

  • Een Hbo werk- en denkniveau

  • Kennis van MELVIN


Wensen



  • Gevoel voor ambtelijk en bestuurlijke verhoudingen hebben

  • Kunnen scheiden van hoofdzaken en bijzaken

  • Omgaan met conflicterende belangen bij tijdelijke verkeersmaatregelen

  • Op het juiste moment de noodzakelijke acties uitzetten

  • Snel kunnen schakelen, bestand tegen druk zijn

  • Snel overzicht weten te creëren vanuit een hoeveelheid aan informatie en regels


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.