Parttime
Gelderland
Geplaatst 2 dagen geleden
23-10-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG10, SDG11, SDG3

Startdatum

24-10-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

24-03-2025

Standplaats

Wezep

Deadline

23-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Overheid, Zorg en Welzijn



De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt!

Opdracht
Voor het team Samenleving ga je aan de slag als beleidsmedewerker Samenleving. Je voert regie op het beleidsterrein Beschermd Wonen/ Maatschappelijke Opvang. Daarnaast geef je mederichting mede richting aan ontwikkelingen in de Samenleving op het gebied van preventie, welzijn en maatschappelijke organisaties. Je werkt samen met je naaste collega’s en de partijen uit het werkveld. Daarbij pak je het volgende op:

Als beleidsmedewerker houd jij je bezig met de volgende onderwerpen:
- Regionale samenwerking op het terrein van Maatschappelijke Opvang en Beschermd Wonen
- De implementatie van Aanpak Voorkomen Escalatie (AVE)
- Het realiseren van samenwerkingsafspraken sociaal team en CJG
- Het realiseren van een ecosysteem Mentale Gezondheid (GEM)
- Aanspreekpunt voor sociaal werk en procesregie
- Subsidieaanvragen

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: werkdagen en tijden in overleg
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De fysieke gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 30 oktober 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 29 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Eisen



  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsadviseur binnen het sociaal domein bij een gemeente.


Wensen



  • Aantoonbaar aanvullende opleidingen voltooid op gebied van cliënten in het sociaal domein en/of beschermd wonen (beschrijf dit duidelijk in het cv).

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau richting sociaal domein;

  • Aantoonbare werkervaring met beleidsadvisering op het gebied van WMO en/of gezondheidsbeleid (beschrijf dit duidelijk in het cv);

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als beleidsadviseur binnen het Sociaal domein bij een gemeente;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.