Parttime
Gelderland
Geplaatst 2 dagen geleden
24-10-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG17

Startdatum

04-11-2024

Aantal uur per week

12 uur p/w

Einddatum

31-12-2025

Standplaats

IJzendoorn

Deadline

24-10-2024

Uurtarief

87 euro p/u

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Juridisch, Overheid



Wat zijn je werkzaamheden?

  • Je bent verantwoordelijk voor VTH beleid, uitvoeringsprogramma en rapportage & VTH verordening;

  • Zorgt voor behandeling en reactie van IBT vraagstukken. (InterBestuurlijkToezicht provincie Utrecht);

  • Zorgt voor opleidingen binnen VTH om te voldoen aan de kwaliteitseisen;

  • Zorgt voor draagvlak, communiceerd en monitord of de gestelde doelen worden gehaald;

  • Zorgt dat het VTH beleid, uitvoeringprogramma en rapportage op een hoger niveau komt;

  • Je adviseert en rapporteert aan de leiding en het bestuur;

  • Overige voorkomende taken.


Wat vragen wij?

  • Je beheerst het VTH beleidsvak en heeft een juridische opleiding genoten.

  • Je bent het aanspreekpunt voor het bestuur, provincie, collega's en teamleider, iemand die de regie pakt, samenwerkt met medeschrijvers, adviseurs en verantwoordelijkheid neemt.

  • Je bent resultaatgericht, een planner, organisator en kan met anderen met een ”ja, mits houding” tot oplossingen komen.

  • Je bent een netwerker, representatief, een teamspeler, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent in staat het bestuur te adviseren.

  • Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.


Eisen



  • Beschikbaar vanaf 4 november 2024

  • De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen dienen zich te laten detacheren of in loondienst te zijn via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient.** De criteria dient naar waarheid ingevuld te worden. Indien blijkt dat dit niet zo is, wordt de opdracht per direct beëindigd.

  • Trainee, starter of overstapper niet aanbieden


Wensen



  • Aanvullende cursussen om de kennis van het VTH- beleidsvak aan te tonen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties en past bij de kernwaarden van de gemeente.
    Dit kan worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever samen met de kennis en ervaringen.Wat vragen wij?
    Je beheerst het VTH beleidsvak en heeft een juridische opleiding genoten.
    Je bent het aanspreekpunt voor het bestuur, provincie, collega's en teamleider, iemand die de regie pakt, samenwerkt met medeschrijvers, adviseurs en verantwoordelijkheid neemt.
    Je bent resultaatgericht, een planner, organisator en kan met anderen met een ”ja, mits houding” tot oplossingen komen.
    Je bent een netwerker, representatief, een teamspeler, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent in staat het bestuur te adviseren.

    Onze kernwaarden zijn:
    omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.

  • Het cv is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent)

  • Kandidaat woont het volgende aantal kilometers bij de gemeente vandaan (i.v.m. duurzaamheid/CO2 uitstoot):

  • Recente relevante werkervaring als VTH-beleidsmedewerker in de regio gemeente Utrechtse Heuvelrug

  • Relevante werkervaring als VTH-beleidsmedewerker, zoals omschreven in de werkzaamheden

  • Staat open voor uitbreiding van het aantal uren per week

  • opleiding/ diploma: WO/Master


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.