Parttime
Overijssel
Geplaatst 2 dagen geleden
31-10-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG8, SDG9

Startdatum

01-11-2024

Aantal uur per week

28 uur p/w

Einddatum

01-11-2025

Standplaats

Hardenberg

Deadline

31-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek, Overheid, Project- en Programmamanagement



De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.

We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.

Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.

Opdracht
Als senior projectleider gebiedsontwikkeling werk je aan uitdagende en afwisselende ruimtelijke (ontwikkeling)projecten. Je werkt aan het realiseren van woningbouwplannen, inbreidingsplannen, stedelijke gebiedstransformaties of de herinrichting van de openbare ruimte. Je bewaakt de voortang, budget, kwaliteit en de informatievoorziening van de projecten. De nadruk ligt op het verder ontwikkelen van het Centrum van Hardenberg. Zowel op projectniveau als op het onderhouden en uitbouwen van de relaties met het centrummanagement van Hardenberg. Daarnaast zien de werkzaamheden er als volgt uit:

  • Je bent integraal verantwoordelijk voor het goed functioneren van een projectteam en zorgt voor de samenhang en afstemming tussen de verschillende deelprojecten;

  • Je bent verantwoordelijk voor de inhoud, het proces en het eindresultaat van het project binnen de kaders van de opdracht;

  • Je draagt zorg voor de afstemming van en keuzes tussen factoren tijd, geld, kwaliteit en communicatie;

  • Je onderhoudt contact met de opdrachtgever;

  • Je coördineert inhoudelijke werkzaamheden ook die elders worden geïnitieerd en uitgevoerd;

  • Je onderhoudt relaties met en tussen de afdelingen van de bijdragende organisatieonderdelen.


Dit alles doe je samen met de collega’s van het team Ruimte & Projecten. Een team dat zich inzet voor een mooie, leefbare én aantrekkelijke leefomgeving in de omgeving Hardenberg.

Competenties
- Communcatief vaardig;
- Je schakelt makkelijk tussen verschillende gesprekspartners, zoals bestuurders, management en inwoners;
- Je bent een nuchter persoon;
- Aantoonbaar gevoel voor politiek bestuurlijke verhoudingen;
- Je zoekt actief de verbinding met andere organisatieonderdelen en bent benaderbaar;
- Proactief;
- Je neemt verantwoordelijkheid en focust je op waar jij invloed op kunt uitoefenen;
- Je bent een uitstekende besluitvormer en durft knopen door te hakken om de voortgang van het project te waarborgen.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma t/m vrij


Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 11 november 2024.

Eisen



  • Beschikbaar per direct voor gemiddeld 28 uur per week gedurende de duur van de opdracht, inclusief eventuele verlengingen.

  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider gebiedsontwikkeling bij een gemeente of woningcorporatie;


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring met het adviseren van verschillende stakeholders op bestuurlijk niveau;

  • Aantoonbare werkervaring met het communiceren van verschillende belanghebbende (bijvoorbeeld bewoners, bedrijven, overheid) (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld);

  • Aantoonbare werkervaring met het leiden van bouwprojecten van startfase tot rijpfase (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv);

  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Bouwkunde of Bedrijfskunde;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider met gebiedsontwikkeling bij een klein gemeente met maximaal 80.000+ inwoners (woningbouw of bedrijven).

  • Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider gebiedsontwikkeling bij een gemeente;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.