Fulltime
Noord-Brabant
Geplaatst 55 jaar geleden
27-10-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG8, SDG9

Startdatum

01-12-2024

Aantal uur per week

32 uur p/w

Einddatum

01-06-2025

Standplaats

Breda

Deadline

27-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Overheid, Project- en Programmamanagement



Projectmanager Ruimtelijke Economie

Team Economie & Innovatie is op zoek naar een projectmanager Ruimtelijke Economie. Als projectmanager op het gebied van ruimtelijke economie ga je aan de slag met de uitvoering van beleid rondom voldoende en goede werklocaties. Centraal bij deze aanpak staat het Plan van Aanpak Toekomstbestendige Bedrijventerreinen, de in ontwikkeling zijnde ruimtelijke economische visie en de vertaling hiervan naar concrete verbeteringen in de stad. Dit doe je niet alleen maar samen met enthousiaste en ervaren collega’s van het Team Economie & Innovatie.

Wat ga je doen?
Als Projectmanager Ruimtelijke Economie ga je aan de slag met de uitvoering van beleid rondom voldoende en goede werklocaties. Centraal bij deze aanpak staat het Plan van Aanpak Toekomstbestendige Bedrijventerreinen, de in ontwikkeling zijnde ruimtelijke economische visie en de vertaling hiervan naar concrete verbeteringen in de stad. Dit doe je samen met enthousiaste en ervaren collega’s van het Team Economie & Innovatie.
 

  • Je levert samen met een bureau de ruimtelijk economische visie op (Q1 ’25).

  • Je initieert gebiedsgerichte projecten voortkomend uit het Plan van Aanpak Toekomstbestendige Werklocaties.

  • Je rondt de BIZ-verlenging voor bedrijventerrein Hazeldonk af (Q1 ’25), monitort de lopende BIZ-en (Bedrijven Investering Zones) en regelt de afhandeling van subsidies.

  • Je brengt het instrumentarium in kaart om bedrijventerreinen beter te benutten.

  • Je neemt deel aan diverse projectgroepen, waaronder de projectgroep Revitalisering Slingerweg voor de gebiedsvisie en vervolg, de projectgroep Groene Bedrijventerreinen Breda, en het programmateam Innovatiedistrict Breda.

  • Je beoordeelt initiatiefplannen op (ruimtelijk) economisch beleid.

  • Je werkt mee aan het Project Keurmerk Veilig Ondernemen Bedrijventerreinen (KVO-B) en neemt deel aan de intake- en omgevingstafel.

  • Je beoordeelt subsidieaanvragen voor impulsgelden bedrijventerreinen en kijkt naar nieuwe rondes.


We zoeken jou!

  • Je beschikt over minimaal hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting planologie, economie en/of technische bestuurskunde.

  • Je hebt een relevante achtergrond en affiniteit met de uitdagingen van het ruimtelijk domein.

  • Je hebt ervaring in de rol van opdrachtgever of met projectinitiatie.

  • Je beschikt over overzicht en politiek-bestuurlijke sensitiviteit.

  • Je hebt een praktische, resultaatgerichte en gestructureerde aanpak.

  • Je bent sterk in procesmanagement en kunt dit omzetten in resultaten.

  • Je bent in staat om goed samen te werken binnen je team en met andere


beleidsafdelingen en partners in de stad en daarbuiten.

  • Je bent communicatief vaardig, omgevingsbewust en goed in samenwerking.

  • Je bent een enthousiast vertegenwoordiger van de gemeente Breda.


Eisen



  • Breda VOG adviseurs- en managersfunctie.
    Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13, 22, 41 en 53.
    De kosten voor het aanvragen van de VOG kunnen eenmalig gedeclareerd worden via de urenregistratie in Flex West-Brabant.
    Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen.

  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week.
    Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.

  • De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.
    Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.
    NB: Indien u zich als zzp’er laat detacheren via uw eigen BV, dan dient u op verzoek per ommegaande de volgende bewijsstukken te kunnen overleggen: Geldig Uittreksel KvK van de BV; een arbeidsovereenkomst waaruit duidelijk moet worden dat de BV aan alle werkgeversverplichtingen voldoet en dat u als zzp’er maandelijks loon uitgekeerd krijgt vanuit de BV; een individuele verklaring vanuit Belastingdienst, waarmee verklaard wordt dat er een arbeidsrelatie tussen de ZZP BV en de werknemer/bestuurder van de ZZP BV bestaat.

  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten

  • Uw kandidaat heeft minimaal drie jaar ervaring als projectleider, adviseur of coordinator binnen het fysiek / ruimtelijke domein binnen een overheidsorganisatie. Dit moet blijken uit het cv.

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding.Dit moet blijken uit het cv.


Wensen



  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).

  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
    • Je hebt een praktische, resultaatgerichte en gestructureerde instelling;
    • Je beschikt over overzicht en politiek-bestuurlijke sensitiviteit;
    • Je bent sterk in procesmanagement en kunt deze omzetten in het gewenste resultaat;
    • Je bent in staat om goed samen te werken binnen je team en met andere beleidsafdelingen en partners in de stad en daarbuiten;
    • Je bent communicatief vaardig, goed in samenwerken en omgevingsbewust

    De datum 31 oktober is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur een afgeronde HBO of WO opleiding in de richting van Economie, Planologie of Technische Bestuurskunde. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan kunnen tonen.

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan vier jaar ervaring als projectleider, adviseur of coordinator binnen het fysiek / ruimtelijke domein binnen een overheidsorganisatie. Dit moet blijken uit het cv.

  • Uw kandidaat heeft ervaring in de rol van opdrachtgever van ruimtelijke projecten binnen een overheidsorganisatie. Dit moet blijken uit het cv.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.