Fulltime
Noord-Holland
Geplaatst 5 dagen geleden
30-10-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG8, SDG9

Startdatum

31-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

31-10-2025

Standplaats

Amsterdam

Deadline

30-10-2024

Uurtarief

70 euro p/u

Sector

Administratief Secretarieel, Facilitaire dienstverlening, Project- en Programmamanagement



Binnen het team programmateam strategische huisvesting zoeken we
een programma-ondersteuner.

Als programma-ondersteuner maak je deel uit van het strategisch
huisvestingsteam.

Je voert zowel ondersteunende secretariële, administratieve en/of
organisatorische werkzaamheden uit.
De secretariële taken betreffen o.a., archiveren, de voorbereiding van
vergaderingen en het verzorgen van schriftelijke correspondentie. Je
bewaakt de voortgang van informatiestromen en onderhoudt
administratieve procedures. Je staat relaties te woord, verstrekt
informatie en verwijst door. De facilitaire taken bestaan o.a. uit het
organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen en wat daarvoor en
daarbij nodig is.

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:

• Agendabeheer/Plannen afspraken
• Ruimtes reserveren
• Bezoekers/leveranciers aanmelden en begeleiden
• Zorg dragen voor een actuele en correcte administratie
• Het beheren van het Teams kanaal/ SharePoint archief van het
SHT
• Verzorgen van communicatie uitingen (flyers/poster/intranet
meldingen)
• Het afstemmen met bewoners/floormanagers over
werkzaamheden
• Je ondersteunt de programma/projectmanagers
• Projectondersteuning SHT
• Het uitvoeren van Inventarisatiewerkzaamheden
• Het bijdragen aan programma invulling
• Het meldingenbeheer in Topdesk voor de locatie Spaklerweg

Kantoor/Thuis werken = 75%/25%, dinsdag en donderdag op kantoor
aanwezig zijn. We werken op de locaties Hoofdkantoor en Spaklerweg.

Als nieuwe collega kom je terecht in programma team strategische
huisvesting. Vanuit dit team worden diverse huisvestingsprojecten
integraal aangestuurd. Dit betreffen projecten met raakvlakken op
zowel B- en E-/W- als op werkplekconcept en inrichting.

Eisen



  • Bij deze vraag dient u het cv en het voorblad te uploaden in één document (PDF). Hieruit motiveert u dat uw kandidaat aan de eisen en wensen voldoet. Indien u een aanvullende motivatie wilt toevoegen vanuit de kandidaat kunt u deze ook toevoegen aan ditzelfde document maar dit is niet verplicht.

  • Ervaring met werken bij een (semi) overheid

  • Ervaring met/in gebouwbeheer en huisvesting

  • Opleiding management ondersteuning en/of Programma
    of Projectmanagement afgerond

  • Rijbewijs B


Wensen



  • Kandidaat van de Inschrijver voldoet aan wens 1 zoals beschreven in het formulier “Waternet Uitvraag DAS" bij kwaliteiten.Opleiding management ondersteuning en/of Programma of Projectmanagement afgerond

  • Kandidaat van de Inschrijver voldoet aan wens 2 zoals beschreven in het formulier “Waternet Uitvraag DAS" bij kwaliteiten.Ervaring met/in gebouwbeheer en huisvesting

  • Kandidaat van de Inschrijver voldoet aan wens 3 zoals beschreven in het formulier “Waternet Uitvraag DAS" bij kwaliteiten.In bezit rijbewijs B

  • Kandidaat van de Inschrijver voldoet aan wens 4 zoals beschreven in het formulier “Waternet Uitvraag DAS" bij kwaliteiten.Ervaring met werken bij een (semi) overheid


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.