Parttime
Noord-Brabant
Geplaatst 5 dagen geleden
26-10-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG4, SDG8, SDG9

Startdatum

04-11-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

01-07-2025

Standplaats

Oosterhout

Deadline

26-10-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

ICT Informatievoorziening



We gaan van start met het project Werkplek van de toekomst. Dat project doen we in samenwerking met alle deelnemers vanuit het ICT-samenwerkingsverband Equalit. Jij zorgt ervoor dat we lokaal het Microsoft 365 platform verder kunnen implementeren en beheren.

De resultaten

  • Je zet een professionele beheerorganisatie rondom Microsoft 365 op;

  • Je maakt een voorstel over uitbreiding van het Microsoft 365 platform met als doel verbetering van processen en informatiebeheer. Dit doe je door gebruikerswensen en interne bedrijfsprocessen te vertalen naar de mogelijkheden van het platform;

  • Je verzorgt de uitrol van de Microsoft 365 producten, die voortkomen uit de Werkplek van de toekomst;

  • Je verzorgt het adoptietraject van Microsoft 365 producten, waaronder trainingen voor medewerkers;


De opdracht
Je bent zelfstandig verantwoordelijk voor het uitbreiden van het MS365 platform, het uitrollen van MS365 producten, het opzetten van een beheerorganisatie rondom MS365 en het adoptieproces dat daarvoor nodig is.

Wij vragen 
• Je bent minimaal in het bezit van een hbo-diploma, bijvoorbeeld Bedrijfskundige Informatica of vergelijkbare werkervaring;
• Je hebt aantoonbare kennis van Microsoft producten en kunt dit onderbouwen met relevante certificering;
• Je hebt minimaal 1 tot 2 jaar relevante werkervaring met het implementeren van het Microsoft 365 platform;
• Je bent expert in het implementeren, uitrollen en beheren van Microsoft producten en hebt dit bij andere organisaties al vaker gedaan;
• Je hebt kennis van de verschillende processen en implementaties binnen het vakgebied functioneel beheer en de implementatie daarvan;
• Je bent in staat om over je eigen werk heen te kijken en mee te praten over de toekomst van het informatiebeheer en Functioneel Beheer op met name Microsoft 365 producten;
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift;
• Je bent communicatief sterk, bruist van de energie, bent geduldig én vindt het leuk om gebruikers te ondersteunen en te adviseren;
• Heb je kennis van de gemeentelijke organisatie, applicaties en rapportagetools? Dan is dat mooi meegenomen!

Eisen



  • De kandidaat heeft aantoonbare kennis van Microsoft producten en kunt dit onderbouwen met relevante certificering. Dit moet blijken uit het CV.

  • De kandidaat heeft heeft minimaal 1 tot 2 jaar relevante werkervaring met het implementeren van het Microsoft 365 platform. Dit moet blijken uit het CV.

  • De kandidaat heeft kennis van de verschillende processen en implementaties binnen het vakgebied functioneel beheer en de implementatie daarvan. Dit moet blijken uit het CV.

  • De kandidaat is expert in het implementeren, uitrollen en beheren van Microsoft producten en hebt dit bij andere organisaties al vaker gedaan. Dit moet blijken uit het CV.

  • De kandidaat past binnen het team (wordt tijdens evt. intakegesprek beoordeeld).


Wensen



  • De kandidaat heeft een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur richting ICT/Informatica/Bedrijfskunde.
    Dit moet blijken uit de CV.

  • De kandidaat heeft gemeentelijke ervaring. Dit is een pré en moet blijken uit het CV.

  • De kandidaat heeft kennis van applicaties en rapportagetools. Dit is een pré en moet blijken uit het CV.

  • Mate waarin kandidaat aan de volgende competenties voldoet (wordt tijdens evt. intakegesprek beoordeeld):
    - Samenwerken
    - Verandervermogen
    - Creatief
    - Pro-actief
    - Resultaatgericht
    - Communicatief vaardig
    - Zelfstandig
    - Analytisch
    - Netwerker
    - Politieke en bestuurlijke sensitiviteit


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.