Fulltime
Utrecht
Geplaatst 5 dagen geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG17, SDG3, SDG9

Startdatum

22-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

22-04-2025

Standplaats

Utrecht

Deadline

21-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Administratief Secretarieel, Overheid, Zorg en Welzijn



Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.
Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.

Onze kernwaarden zijn:

  • Denken in mogelijkheden,

  • Klantgerichtheid: de klant staat centraal,

  • Professionaliteit,

  • Efficiënt werken en

  • Gericht op Samenwerking.


Opdracht

  • Je signaleert proactief toekomstige ontwikkelingen, zoals nieuwe wetgeving, en maakt de vertaalslag naar wat dit concreet betekent voor onze zorgadministratie.

  • Je brengt knelpunten vanuit de uitvoering of controles in beeld en doet hiervoor verbetervoorstellen. Je adviseert over mogelijke wijzigingen van gebruikte systemen, applicaties en past hierop de instructies aan en je kunt collega’s hierin goed meenemen.

  • Je adviseert en ondersteunt medewerkers van de zorgadministratie bij het uitvoeren van hun werkzaamheden. Je adviseert de beleidsmedewerkers over de praktische uitvoerbaarheid van (nieuw) beleid.

  • Je maakt procesbeschrijvingen en handleidingen voor de zorgadministratie en houdt deze actueel en ziet hierbij toe op een juiste toepassing van het beleid.

  • Je bewaakt de afspraken die regionaal en met de drie BBS-gemeenten zijn gemaakt.
    Kortom, je coördineert intern/extern en verbindt alle schakels in het proces.


Competenties

  • Je werkt procesmatig;

  • Ervaring met Suite SD is een pré;

  • Je bent zelfstandig, positief en proactief en

  • Je bent een verbinder en een netwerker

  • Je bent inventief en komt tot praktische, werkbare oplossingen.


Eisen



  • Aantoonbare werkervaring in een coördinerende rol;

  • De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdagmiddag 29 oktober 2024.

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met zorgadministraties bij een gemeentelijke organisatie;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen het sociaal domein;


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring met de uitvoering van de Wmo en de Jeugdwet.

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator binnen het sociaal domein van een gemeentelijke instelling;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite SD;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.