Secretaris expertisecentrum ambtelijk opdrachtgeverschap
Provincie Zuid-Holland
Parttime
Zuid-Holland
Geplaatst 5 dagen geleden
04-11-2024
Vacature kenmerken
Met de start van 2 nieuwe professionele teams van opdrachtgevers in september 2024 worden nieuwe impulsen van het expertisecentrum verwacht gericht op professionalisering. De secretaris zal hier een sleutelrol in spelen.
De belangrijkste producten die gemaakt moeten worden betreffen:
- Maken van de (lange termijn) agenda voor de tweewekelijkse overleggen van het expertisecentrum;
- Maken van verslagen van de bijeenkomsten van het expertisecentrum;
- Beheren van de geautomatiseerde ‘toolbox’ van opdrachtgevers;
- Het schrijven van adviezen over nieuwe initiatieven voor professionele ontwikkeling van opdrachtgevers;
- Het schrijven van nieuwsbrieven voor alle opdrachtgevers;
- Het maken van een jaarplan voor het expertisecentrum opdrachtgevers en het bewaken van de acties daarin;
- Het plannen en organiseren van bijeenkomsten (o.a. trainingen) voor opdrachtgevers;
- Het beheren van het bestand van alle opdrachtgevers, deelname aan de training professioneel opdrachtgeverschap;
- Het beheren van het bestand van persoonlijke, professionele profielen;
- Het afstemmen van werkwijze met andere expertisecentra in onze organisatie.
Eisen
- Eis Beschikbaarheid:
De aangeboden kandidaat is gedurende de periode van 25
november 2024 tot 25 november 2025 beschikbaar voor gemiddeld 20 uren per week
voor de voorbereiding uitvoering en realisatie van het project en is flexibel inzetbaar.
De kandidaat moet op 25 november 2024 kunnen starten, of in onderling overleg op
een ander te bepalen datum. - Eis Kennis en expertise:
minimaal dat de kennis en expertise van de aangeboden kandidaat aantoonbaar en
verifieerbaar is (middels opleidingen, cursussen, werkervaring) beschikt over: - o Eis Een afgeronde opleiding op HBO niveau op het gebied van project/
programmasecretarisschap; - o Eis Minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke rol zoals in deze uitvraag is
beschreven; - o Eis Kennis van en ervaring met het functioneren van openbaar bestuur en de
daarmee samenhangende (bestuurlijke) besluitvormingsprocessen.
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.