Parttime
Zuid-Holland
Geplaatst 6 dagen geleden
2024-10-22

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG8, SDG9

Startdatum

01-11-2024

Aantal uur per week

20 uur p/w

Einddatum

01-11-2025

Standplaats

Rotterdam

Deadline

22-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Administratief Secretarieel, Overheid, Techniek



  • Ondersteunen en vervangen van de Planner Aansluitingen

  • Verstrekken van informatie aan klanten, betreffende offerte aanvragen

  • Opstellen van PV staten voor Stedin

  • Notuleren van project en/of afdeling overleggen

  • Nabellen van openstaande offertes

  • Aanmaken en verwerken van ATB’s

  • Verzamelen, beoordelen, documenteren en verwerken van toolboxen en werkplekinspecties

  • Optreden als interne en externe vraagbaak voor technisch inhoudelijke zaken.

  • Ondersteunen van de coördinatoren huisaansluiting

  • Verzorgen van projectrapportages

  • Bewerken, verwerken en opstellen van zakelijke correspondentie.

  • Verzamelen, beoordelen, documenteren en verwerken van (mutaties in) gegevens in en ten behoeve van de administratie.


Profiel

  • Afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur in de administratieve richting.

  • Kennis van het MS Office pakket; Word, Excel, Outlook, etc.

  • Kennis van Diasys en Iris, SAP kennis is een pré.

  • (beperkte) Technische kennis van elektriciteit, gas, water en cai.

  • Dagelijkse proactieve opstelling

  • Klantvriendelijk

  • Assertiviteit

  • Een enthousiaste en leergierige houding


Eisen



  • - Akkoord procedure en (broker) voorwaarden
    - Tariefindexatie is niet toegestaan
    - Na één kalenderjaar kan de kandidaat eventueel kosteloos worden overgenomen door Stedin (LET OP; dit betreft een wijziging per 1 juni 2023)
    - Indien er sprake is van een deta-vastconstructie dien je de salarisindicatie van de kandidaat te vermelden en eventuele secundaire arbeidsvoorwaarden.

  • De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door een bureau.

  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.

  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring

  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Technisch Administratief Medewerker

  • Kandidaat heeft minimaal een MBO opleiding, bij voorkeur in de administratieve richting.


Wensen



  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever.- Goed kunnen plannen
    - Verantwoordelijkheidsgevoel
    - Flexibele instelling
    - Goede communicatieve vaardigheden
    - Resultaatgericht
    - Proactief
    - Luistervaardig

  • Kandidaat is in het bezit van de volgende certificaten:
    - VCA-VOL


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Deze opdracht is gesloten, je kan niet meer reageren.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.