Projectleider civiele techniek
Gemeente Rheden
Fulltime
Noord-Brabant
Geplaatst 7 dagen geleden
26-10-2024
Vacature kenmerken
- Je verzorgt de uitvoeringsbegeleiding via de “Directie UAV” en stuurt op basis hiervan de aannemer aan bij de uitvoering van werkzaamheden.
- Je brengt de benodigde mensen en middelen in kaart en stelt gezamenlijk met het projectteam het projectplan op.
- Je zorgt voor de integrale samenwerking, coacht en ondersteunt de projectleden, voert intern overleg en onderhandelt met vertegenwoordigers van ketenpartners en externe partijen.
- Je pakt zaken P-matig aan, evalueert projecten en draagt bij aan de verdere professionalisering van het projectmatig werken binnen onze gemeente.
Verantwoordelijkheden
- Je bent verantwoordelijk voor het opleveren van de afgesproken projectresultaten binnen de gestelde randvoorwaarden (GOTIK).
- Je geeft leiding aan het projectteam en onderhoud (pro)actief contact met de opdrachtgever.
- Je verbindt en legt verbanden met de andere organisatorische eenheden om de integraliteit tot stand te brengen en te waarborgen.
- Je bent aanspreekpunt voor derden (bedrijven, instellingen en inwoners) verbind ook de omgeving met het projectteam en of organiseert dat deze verbanden worden gelegd als "gastheer" namens onze gemeente.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december 2024 tot en met 30 november 2025 voor 36 uur per week. Na 12 maanden geniet een dienstverband bij de gemeente Rheden de voorkeur.
Eisen
- Hbo werk- en denkniveau met een afgeronde opleiding richting civiele techniek. Ervaring met projectmatig werken.
- Minimaal twee tot vijf jaren werkervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente van vergelijkbare omvang. Affiniteit met openbaar groen, water, wegen en riolering.
- U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Wensen
- Afgeronde Hbo-opleiding richting civiele techniek.
- Kennis van projectmatig werken en ervaring met het begeleiden van civiele projecten.
- Minimaal twee á vijf jaar ervaring bij een gemeente.
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.