Contractmanager
Gemeente Veldhoven
Parttime
Noord-Brabant
Geplaatst 7 dagen geleden
03-11-2024
Vacature kenmerken
Het Project PeterZuidlaan-Julianastraat heeft als uiteindelijke doel het verbeteren van de doorstroming en het optimaliseren van de noord-zuid snelfietsroute.
Dit doen we door:
¨ Een verbinding te maken tussen de Peterzuidlaan en de Julianastraat:;
¨ een vrijliggende noord zuid fietsverbinding aan te leggen;
¨ de ondergrondse- en bovengrondse infra te vernieuwen en te optimaliseren.
De contractmanager geeft sturing aan het contractteam en de integrale aansturing hiervan. Daarnaast is de contractmanager voorzitter van de interne contractteam-overleggen en is verantwoordelijk voor het managen van de raakvlakken tussen het contractmanagement en de overige IPM-processen.
De contractmanger is het eerste aanspreekpunt van de opdrachtnemer(s) en geeft direct advies aan de projectmanager.
Kandidaatomschrijving
De kandidaat wordt beoordeeld op basis van werkervaring die passend is bij de opdracht.
Deze persoon moet affiniteit hebben met grote en complexe infrastructurele werken.
Verder is van belang dat hij/zij bekend is met werken met geintegreerde contractvormen en ervaring heeft met samenwerken in een IPM omgeving, strategisch kan denken, proactief is, initiatief toont en oplossinggerciht is met de focus op het te bereiken projectresultaat.
Gewenste competenties:
Resultaatgericht, oplossingsgericht, omgevingsbewust, eager, communicatief sterk, om kunnen gaan met tegengestelde belangen, focus op tijdsplanning.
Interviewplanning
De interviews vinden plaats in de 2de week van november.
Toelichting op rooster
Aantal uren per week tussen de 12 - 16 uur. rooster in overleg.
Eisen
- VOGInzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
Wensen
- CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring. - Interview
- Opleidingsniveau
Minimaal opleidingsniveau: HBO + - Werkervaring
Hoeveel jaar werkervaring: minimaal 8 jaar relevante werkervaring
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.