Zeer ervaren medewerker burgerzaken
Gemeente Waalwijk
Fulltime
Noord-Brabant
Geplaatst 7 dagen geleden
2024-10-23
Vacature kenmerken
Als medewerker Burgerzaken werk je in Waalwijk zowel aan de frontoffice als in de backoffice. Alle werkzaamheden op het gebied van Burgerlijke Stand en Basisregistratie Personen komen voorbij; Eerste inschrijvingen, muteren en corrigeren BRP, brondocumenten beoordelen, naturalisatie aanvragen afhandelen, adresonderzoeken, op de juiste wijze toepassen van Internationaal Privaatrecht, geboorteaangifte, overlijdensaangifte en huwelijksmeldingen verwerken etc. Ook vind je het een uitdaging om ingewikkelde casussen tot een goed einde te brengen of je collega's hierin te adviseren. Je bent een vraagbaak voor zowel de klant als voor je collega's.
Kandidaatomschrijving
Natuurlijk vragen we iemand met kennis en ervaring in het vakgebied van de Burgerlijke Stand en de BRP. Je hebt een opleiding op MBO-niveau. We werken in Waalwijk met iBurgerzaken, ervaring met deze software applicatie is mooi meegenomen.
Wat we ook belangrijk vinden, is wie je bent en wat je kunt. We zoeken iemand die van nature rustig en gestructureerd is en procesmatig kan werken. Accuraat zijn heb je nodig om je werk goed te kunnen doen. Je bent communicatief vaardig, zowel schriftelijk als mondeling. Je spreekt goed Nederlands maar kunt ook prima een gesprek voeren in het Engels. Ook past het bij je om je collega's te coachen als dit nodig is en daarin ook de verbindende factor te kunnen zijn.
Interviewplanning
De interviews worden in overleg gepland ZSM na de sluitingsdatum van indienen offertes.
Eisen
- OpleidingAfgeronde MBO opleiding
- WerkervaringJe hebt minimaal 2 jaar recente aantoonbare recente kennis en werkervaring met Burgerlijke Stand en Basisregistratie Personen.
Wensen
- Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Interviews maken deel uit van het selectieproces.We verwachten dat een kandidaat de beschikking heeft over een eigen laptop - Inzetbaarheid
De kandidaat is vanaf de startdatum van 11 november voor de volledige 32 uur inzetbaar voor de opdracht. - Naturalisatie en optie
Kandidaat heeft voldoende ervaring voor het afhandelen van naturalisatie en optie verzoeken - Werkervaring
Aantoonbare werkervaring op het gebied van Burgerzaken. Hoe meer relevante recente werkervaring, hoe meer punten worden toegekend. Aantoonbaar middels CV - iBurgerzaken
Je hebt bij voorkeur ervaring met het werken met iBurgerzaken
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Deze opdracht is gesloten, je kan niet meer reageren.
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.