Fulltime
Noord-Brabant
Geplaatst 7 dagen geleden
2024-10-23

Vacature kenmerken

Categorie

SDG10, SDG16, SDG9

Startdatum

04-11-2024

Aantal uur per week

32 uur p/w

Einddatum

04-02-2025

Standplaats

Waalwijk

Deadline

23-10-2024

Uurtarief

95 euro p/u

Sector

Administratief Secretarieel, Overheid



Als medewerker Burgerzaken werk je in Waalwijk zowel aan de frontoffice als in de backoffice. Alle werkzaamheden op het gebied van Burgerlijke Stand en Basisregistratie Personen komen voorbij; Eerste inschrijvingen, muteren en corrigeren BRP, brondocumenten beoordelen, naturalisatie aanvragen afhandelen, adresonderzoeken, op de juiste wijze toepassen van Internationaal Privaatrecht, geboorteaangifte, overlijdensaangifte en huwelijksmeldingen verwerken etc. Ook vind je het een uitdaging om ingewikkelde casussen tot een goed einde te brengen of je collega's hierin te adviseren. Je bent een vraagbaak voor zowel de klant als voor je collega's.

Kandidaatomschrijving


Natuurlijk vragen we iemand met kennis en ervaring in het vakgebied van de Burgerlijke Stand en de BRP. Je hebt een opleiding op MBO-niveau. We werken in Waalwijk met iBurgerzaken, ervaring  met deze software applicatie is mooi meegenomen.

Wat we ook belangrijk vinden, is wie je bent en wat je kunt. We zoeken iemand die van nature rustig en gestructureerd is en procesmatig kan werken. Accuraat zijn heb je nodig om je werk goed te kunnen doen. Je bent communicatief vaardig, zowel schriftelijk als mondeling. Je spreekt goed Nederlands maar kunt ook prima een gesprek voeren in het Engels. Ook past het bij je om je collega's te coachen als dit nodig is en daarin ook de verbindende factor te kunnen zijn. 

Interviewplanning


De interviews worden in overleg gepland ZSM na de sluitingsdatum van indienen offertes.

Eisen



  • OpleidingAfgeronde MBO opleiding

  • WerkervaringJe hebt minimaal 2 jaar recente aantoonbare recente kennis en werkervaring met Burgerlijke Stand en Basisregistratie Personen.


Wensen



  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
    Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Interviews maken deel uit van het selectieproces.We verwachten dat een kandidaat de beschikking heeft over een eigen laptop

  • Inzetbaarheid
    De kandidaat is vanaf de startdatum van 11 november voor de volledige 32 uur inzetbaar voor de opdracht.

  • Naturalisatie en optie
    Kandidaat heeft voldoende ervaring voor het afhandelen van naturalisatie en optie verzoeken

  • Werkervaring
    Aantoonbare werkervaring op het gebied van Burgerzaken. Hoe meer relevante recente werkervaring, hoe meer punten worden toegekend. Aantoonbaar middels CV

  • iBurgerzaken
    Je hebt bij voorkeur ervaring met het werken met iBurgerzaken


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Deze opdracht is gesloten, je kan niet meer reageren.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.