Fulltime
Zuid-Holland
Geplaatst 7 dagen geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG12, SDG17, SDG9

Startdatum

01-11-2024

Aantal uur per week

40 uur p/w

Einddatum

31-12-2025

Standplaats

Rotterdam

Deadline

21-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Administratief Secretarieel, Facilitaire dienstverlening, ICT Informatievoorziening, Overheid



Voor ons KAS data support team zoeken we een collega die ons team (tijdelijk) komt versterken. Het gaat om een administratieve functie van min 24 tot 40 uur in de week voor een periode van min een jaar met kans op verlenging.

Je werkt mee aan de volgende werkzaamheden:

· Aanmaken eans Zeeland (opvoeren verschillende locatiedata in Stedin systeem)

· Opschoning en uitvalverwerking om zo de kwaliteit van locatiebeheer te borgen

· Mailafhandeling Kas-Backoffice gericht op locatiebeheer

De functie is in eerste instantie gericht op de bovenstaande werkzaamheden. De functie kan aangevuld worden met taken zoals:

· Voorbereiden aanvraag d.m.v. aanvullen van soort/gebruik/locatie omschrijving bij de aanvragen in Lip

· Back up telefonisch vraagbak voor collega’s

· Maken en up to date houden werkinstructies

· Overige KAS administratieve werkzaamheden

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.

Wat zoeken we? Voor deze functie:

- ben je sterk administratief onderlegd en breed inzetbaar op verschillende administratieve & klantgerichte werkzaamheden

- heb je een goed analytisch vermogen; je ziet snel verbanden en kan (complexe) situaties goed doorgronden

- weet je op een zorgvuldige manier, meters te maken

- werk je zelfstandig maar ook goed samen binnen een klein team

- ben je communicatief vaardig en kan je zowel met collega’s als externe klanten op een fijne en overtuigende manier benaderen

- Systeemvaardig; je werkt met meerdere data systemen en je kan deze snel eigen maken wanneer deze nieuw voor je zijn.

Een goed team. Daar hoor je bij.

Je komt te werken in het Data Support team; dit team is gericht op het realiseren van een juist en volledig meterregister en locatiebeheer voor het Zeeuwse gebied. Het team bestaat uit 3 professionals.

Data Support maakt onderdeel uit van de afdeling Klant en Asset Support (KAS), vanuit deze afdeling ondersteunen we DNWG operations op het gebied van Administratie en Klantcontact.

Eisen



  • (INDIEN DETA-VAST)
    Indien je een kandidaat aanmeld voor de deta-vastconstructie dien je onderstaande gegevens van de kandidaat in het CV te vermelden. Let op: staan deze gegevens niet in het CV vermeld, wordt de kandidaat afgewezen.
    - salarisindicatie
    - eventuele secundaire arbeidsvoorwaarden
    - akkoordverklaring kosteloze overname na één kalenderjaar
    - het privé e-mailadres van de kandidaat m.b.t. de aanvraag v.h. online assessment
    - referenties (naam, functie en contactgegevens referent)

  • - Akkoord procedure en (broker) voorwaarden
    - Tariefindexatie is niet toegestaan
    - Tarief dient all-in te zijn. Losse declaraties zijn niet toegestaan.
    - Na één kalenderjaar kan de kandidaat eventueel kosteloos worden overgenomen door Stedin (LET OP; dit betreft een wijziging per 1 juni 2023)
    - Indien er sprake is van een deta-vastconstructie dien je de salarisindicatie van de kandidaat te vermelden en eventuele secundaire arbeidsvoorwaarden.

  • De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past NIET binnen de wet DBA. Hierdoor is het NIET mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door een bureau.

  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.

  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring

  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in relevante richting.

  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO4 opleiding.


Wensen



  • (ALLEEN BIJ KEUZE TUSSEN DETA-VAST EN DETACHERING)
    Via welke inleen-constructie wordt de kandidaat aangemeld?
    Keuzemogelijkheden:
    - Deta-vast (0 punten)
    - Detachering (0 punten)

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever.- Goed kunnen plannen
    - Verantwoordelijkheidsgevoel
    - Flexibele instelling
    - Goede communicatieve vaardigheden
    - Resultaatgericht
    - Proactief
    - Luistervaardig

  • Kennis van SAP zou een groot pluspunt zijn.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.