Fulltime
Utrecht
Geplaatst 1 week geleden
27-10-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG6, SDG9

Startdatum

28-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

28-10-2025

Standplaats

Utrecht

Deadline

27-10-2024

Uurtarief

95 euro p/u

Sector

ICT Informatievoorziening, Infra, Overheid



Als gegevensbeheerder ga je werken bij het team Water, Riolering en Gemalen (met ruim 40 medewerkers) binnen de afdeling BOR (Beheer Openbare Ruimte) met ruim 170 medewerkers. De afdeling BOR beheert (met ruim 170 medewerkers) de openbare ruimtes van de stad Utrecht. Dat zijn wegen, maar ook bijvoorbeeld bruggen, fietspaden, bomen, riolering en de hiervóór genoemde gemeentelijke installaties. 

Binnen het team WRG werk je samen met de informatiemanager en de data-analist aan een goed functionerende informatievoorziening ondersteunend aan de werkzaamheden voor het team. Voor een goede informatievoorziening zijn betrouwbare data nodig voor de objecten die we beheren binnen het team, denk hierbij aan de ligging van het riool, de gemalen en het oppervlaktewater. Als gegevensbeheerder is jouw belangrijke taak het controleren en verwerken van data en revisies in relatie tot de assets van WRG.  

Je taken zijn:
• Project: wegwerken achterstallig revisiewerk rioleringen.
• Participeren in transformatieproject gegevensbeheer revisietekeningen WRG.
• Informatie verzoeken KLIC t.a.v. WRG afhandelen. (Tijdelijk)
• Beoordelen en verwerken Weesobjecten.
• Zorgdragen voor de borging van actuele en betrouwbare areaalgegevens door het verwerken van datamutaties in de beheerapplicatie op basis van revisies andere databronnen.
• Databeheer van revisietekeningen WRG in het digitale archiefsysteem.

Eisen



  • Aantoonbare kennis van NLCS:

  • Geef hier twee recente en relevante referenties op.Let op: dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer onderstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie:

    Referentie 1
    1. Naam organisatie:
    2. Naam contactpersoon:
    3. Afdeling en functie contactpersoon:
    4. Telefoonnummer contactpersoon:

    Referentie 2
    1. Naam organisatie:
    2. Naam contactpersoon:
    3. Afdeling en functie contactpersoon:
    4. Telefoonnummer contactpersoon:

    Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?

  • Is de kandidaat een zzp’er en wordt deze rechtstreeks voorgesteld (zonder bemiddeling door een bureau)?

  • Je hebt aantoonbare kennis van en ervaring met CAD:

  • Je hebt aantoonbare kennis van en ervaring met GIS:

  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau:

  • Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.

  • Let op: Bij uw aanmelding op het Marktplein inhuur gemeente Utrecht ben u expliciet akkoord gegaan met hetgeen staat vermeld in de ‘Handleiding Marktplein inhuur gemeente Utrecht’, waaronder ook met de inhoud van de gepubliceerde (concept) inhuurovereenkomsten.
    Bij het indienen van uw offerte voor deze uitvraag dient u zich dus te houden aan de betreffende documenten en is het niet toegestaan afwijkende voorwaarden te stellen. Indien u hiermee in strijd handelt, dan wordt uw offerte als ongeldig afgewezen.

    De gemeente heeft een Klachtenregeling bij aanbesteden. Deze regeling is gepubliceerd op overheid.nl (Gemeenteblad 2023, 399892).

    NB: Uw opmerkingen, vragen of bezwaren over de procedure en de gepubliceerde documenten zoals de handleiding en (concept) inhuurovereenkomsten kunt u sturen via "Vraag en Antwoord" op dit platform.


Wensen



  • Aantal jaren concrete ervaring met het functioneren van stedelijk water en rioleringssystemen:

  • Is de aangeboden kandidaat in (tijdelijke) loondienst bij de aanbieder waardoor er sprake is van een detachering naar Gemeente Utrecht?
    Is de kandidaat ZZP en wordt deze rechtstreeks voorgesteld?
    Of is de kandidaat ZZP en wordt deze via een bureau (bemiddeling) voorgesteld?

    LET OP: Gemeente Utrecht gaat alleen een overeenkomst aan met de aanbieder.

    - ZZP Rechtstreeks
    - ZZP via bemiddeling
    - Detachering

  • Je beschikt over kennis van GISIB en of eventuele andere beheersystemen:

  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht en ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.

  • Voeg hier je CV toe.
    Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver.

    Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit.
    Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten.

    Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.

  • Wat is je telefoonnummer en e-mailadres?Het is mogelijk meerdere contactgegevens op te geven, bij voorkeur ontvangen we de contactgegevens van de aanbieder die de offerte heeft ingediend. We hebben deze gegevens nodig voor het eventuele inplannen van een kennismakingsgesprek en administratieve afhandeling.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.