Fulltime
Utrecht
Geplaatst 21 uur geleden
27-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG15, SDG9

Startdatum

28-11-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

28-03-2025

Standplaats

Soest

Deadline

27-11-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Juridisch, Overheid



De gemeente bestaat al bijna 1.000 jaar en telt momenteel zo’n 47.000 inwoners. Het ligt aan de rand van de Utrechtse Heuvelrug, midden in de prachtige natuur van de Soester Duinen, en is rijk aan bossen, heide en weilanden.

We vormen samen met 275 professionals onze organisatie
Bij ons staan de kernwaarden vertrouwen, samen en leren centraal. Werken aan een toekomstbestendig Soest doe je samen met je collega’s, bestuur, de samenleving en partners. Dit alles met vertrouwen in elkaar. Daarbij leer je van de dingen die je doet en van je omgeving.
Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.

Opdracht
Voor de periode dat wij de uitstaande (vaste) vacature nog niet hebben vervuld, zoeken wij een sr. Vergunningverlener Omgevingswet voor het toetsen van 500 aanvragen omgevingsvergunning en 200 verzoeken om vooroverleg. Je toetst bouwplannen aan de wet- en regelgeving (met uitzonderingen van het besluit bouwwerken leefomgeving). Je behandelt aanvragen omgevingsvergunningen, verzoeken om vooroverleg en stelt beschikkingen op. Als een aanvraag niet past binnen het omgevingsplan zoek je naar mogelijkheden die wel zouden passen in overleg met de aanvrager.

Competenties

  • Goed kunnen plannen;

  • Goed kunnen werken onder tijdsdruk;

  • Kwaliteit hoog in het vaandel.


Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 3 december 2024 tussen 10.00 en 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 2 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Eisen



  • Afgeronde juridische opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het voeren van bezwaar- en beroepsprocedures;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als vergunningverlener omgevingswet binnen een gemeente;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van WABO en Omgevingswet;


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring met bestuurlijke advisering bij een overheidsorganisatie;

  • Aantoonbare werkervaring met het interpreteren van bouwplannen (omschrijf duidelijk in cv hoe deze ervaring is opgedaan).

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als vergunningverlener omgevingswet binnen een gemeente;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van WABO en Omgevingswet;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.