Fulltime
Gelderland
Geplaatst 21 uur geleden
25-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG12, SDG9

Startdatum

26-11-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

26-05-2025

Standplaats

Elburg

Deadline

25-11-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Overheid



Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.

Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.

Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op werkenbijelburg.nl.

Opdracht
- Je neemt deel aan de intaketafel en beoordeelt hier samen nieuwe initiatieven;
- Je neemt deel aan de omgevingstafel en geeft hier advies vanuit het vergunningen proces;
- Je stemt intern en extern af en het adviseert aan het college over de afhandeling van aanvragen;
- Je draagt bij aan de invoering van nieuwe wet- en regelgeving en zorgen voor het blijven optimaliseren van werkprocessen;
- Je adviseert en begeleidt bij uitgebreide vergunningaanvragen (bopa’s);
- Je volgt de landelijke ontwikkelingen rondom de Omgevingswet en de Wet kwaliteitsborging op de voet en weet je deze te vertalen naar de praktijk;
- Je stemt af met de betrokkenen in het proces en luister je goed naar wat er speelt. De uitkomsten neem je mee in je beslissingen. Zo nodig adviseer je college en raad bij voorkomende vraagstukken.

Competenties
- Je bent een proactieve collega die initiatief neemt, denkt in mogelijkheden en kansen signaleert. Je weet van aanpakken;
- Je bent toegankelijk en gericht op samenwerking. Je verbindt je gemakkelijk met anderen. Je werkt zelfstandig;
- Je schrijft de Nederlandse taal uitstekend en beschikt over goede communicatieve eigenschappen;
- In jouw werk treed je met daadkracht en besluitvaardigheid op. Het leveren van kwaliteit staat voor jou hoog in het vaandel.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja.


Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 28 november 2024, in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 27 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Eisen



  • Aantoonbare werkervaring met Squit XO.

  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van Bouwkunde, Omgevingsrecht, Ruimtelijke Ordening, Planologie of Rechten;

  • Een aantoonbare afgeronde opleiding ‘Ambtenaar Bouw- en Woningtoezicht 1’ (ABW1);

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als vergunningverlener;


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring met RX Mission of een soortgelijk systeem;

  • Beschikbaar per 1 december 2024 voor 36 uur per week, gedurende de gehele opdracht;

  • Een aantoonbare afgeronde opleiding ‘Ambtenaar Bouw- en Woningtoezicht 2’ (ABW2);

  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring als vergunningverlener bij een gemeente;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.