Parttime
Gelderland
Geplaatst 2 weken geleden
2024-11-23

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

01-01-2025

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

31-12-2025

Standplaats

Zaltbommel

Deadline

23-11-2024

Uurtarief

120 euro p/u

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek



Werken voor de gemeente Zaltbommel betekent werken voor een kleine stad die in veel zaken groot is. En er is meer dan de stad; een buitengebied van 11 dorpen met bruisende ontwikkelingen, levendige woonwijken, veel bedrijvigheid, moderne voorzieningen, schitterende monumenten én een rijke (cultuur)historie. Open werksfeer, goed bereikbaar en een dynamische omgeving. Dat is werken bij de gemeente Zaltbommel in een notendop. Wij kennen weinig hiërarchie en iedereen loopt bij elkaar naar binnen. Het gemeentekantoor staat vlak naast de A2 en er is een rechtstreekse treinverbinding
vanuit Utrecht en Den Bosch. Tel daar nog een gratis parkeerplek voor de deur bij op en je hebt het recept voor een ideale werkomgeving.

Als Directievoerder/toezichthouder voer jij directie en toezicht op de uitvoering van civieltechnische werken. Jij bent de spil in het project en weet door jouw goede communicatieve vaardigheden het project goed uit te voeren.

Persoonsprofiel
Wij zoeken een directievoerder/toezichthouder met een gezonde dosis prestatiedrang, durf, teamgeest en flexibiliteit. Je hebt minimaal een HBO-werk- en denkniveau en aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie en in soortgelijke gemeenten/organisaties. Je hebt minstens 5 jaar ervaring als directievoerder/toezichthouder. Naast een flexibele houding en een goede uitvoering van de inhoudelijke taken, verwachten wij dat je buiten de gebaande paden kunt denken en denkt in mogelijkheden en creatieve oplossingen volgens het principe van het boerenverstand.
Belangrijk in deze functie zijn inlevingsvermogen en communicatieve vaardigheden.

Verantwoordelijkheden

Jij wordt verantwoordelijk voor onder andere:
– Bewaken van kwaliteit, planning en financiën; – Controle RAW
bestekken;
– Signaleren van afwijkingen/ risico’s en hier accuraat en zo nodig corrigerend op reageren;
– Communicatie met alle betrokken partijen;
– Het vertegenwoordigen van de opdrachtgever tijdens de uitvoering van het project;
– Het beoordelen en toetsen van de juiste afhandeling van werkplannen en kwaliteitsplannen;
– Verzorgen van projectadministratie en opleveringsdossiers;
– Adviseren van de projectleider in het kader van bestekken en het beoordelen van meer en minderwerk

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2025 tot en met 31 december 2025 voor 16-24 uur per week.

Eisen



  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Uit de CV blijkt minimaal 5 jaar ervaring als directievoerder/toezichthouder civiel in
    soortgelijke gemeenten.

  • Uit de CV blijkt minimaal 5 jaar inhoudelijke kennis van en/of ervaring met infrastructurele
    werken en/of werken in de openbare ruimte


Wensen



  • In staat zijn intern en extern draagvlak te behouden voor uit te voeren werkzaamheden en
    oog te hebben voor de verschillende belangen. Aan te tonen met 1 praktijkvoorbeeld (geef
    aan wat concreet is gedaan en welke uitdagingen zijn opgelost).

  • Samenhang tussen projectonderdelen en de voortgang van het project te bewaken en
    stuurt, in overleg met de projectleider, tijdig bij wanneer mogelijke risico’s of knelpunten zich
    voordoen. Aan te tonen met 1 praktijkvoorbeeld (geef aan wat concreet is gedaan en welke
    uitdagingen zijn opgelost).


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Deze opdracht is gesloten, je kan niet meer reageren.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.