Parttime
Noord-Brabant
Geplaatst 3 weken geleden
01-12-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG6, SDG9

Startdatum

06-01-2025

Aantal uur per week

12 uur p/w

Einddatum

31-12-2027

Standplaats

Boxmeer

Deadline

01-12-2024

Uurtarief

125 euro p/u

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Overheid, Project- en Programmamanagement



Wij werken 24 uur per dag met water. Dat doen we voor zo’n 778.000 inwoners en bedrijven en de natuur in het oosten van Brabant. Dagelijks onderhouden en inspecteren wij dijken, zuiveren wij 300 miljoen liter water en zorgen we voor veilig, voldoende en schoon water. Onze hoogste prioriteit is om bij te dragen aan de veiligheid, gezondheid en het welzijn van de inwoners in deze regio. Bovendien staan wij voor innovatief en duurzaam waterbeheer. Dit doen wij voor nu en later, zodat ook onze kinderen en kleinkinderen hier de vruchten van kunnen plukken.

Het werkgebied van Aa en Maas ligt in het oostelijk deel van de provincie Noord-Brabant en heeft een omvang van ruim 161.000 hectare en ligt in meerdere gemeenten: ‘s-Hertogenbosch, Oss, Helmond, Meierijstad, Heusden, Maashorst, Deurne, Gemert-Bakel, Bernheze, Land van Cuijk, Laarbeek, Someren, Asten, Boekel, St. Michielsgestel, Geldrop-Mierlo, Waalwijk, Vught, Nuenen. In de gemeenten Waalwijk, Vught, Nuenen en Heeze-Leende beheert Aa en Maas een aantal onbewoonde gebieden, zoals natuur- of landbouwgronden.
Bij dit waterbeheer laten wij ons continu leiden door onze missie: “Het ontwikkelen, beheren en in stand houden van gezonde, robuuste en veerkrachtige watersystemen, die ruimte bieden aan een duurzaam gebruik voor mens, dier en plant in het gebied, waarbij de veiligheid is gewaarborgd en met oog voor economische aspecten”.
Vanuit onze missie hebben we de volgende hoofdtaken:
Veilig water,  burgers en bedrijven bieden we veiligheid tegen overstromingen door de dijken goed te beheren. Ook onderhouden wij beken, weteringen en sloten om wateroverlast te voorkomen.
Voldoende water, wij zorgen voor voldoende water voor de land- en tuinbouw én natuurgebieden.
Schoon water, voor 778.000 inwoners en bedrijven maken wij het afvalwater weer schoon. Ook controleren wij de waterkwaliteit van recreatieplassen. Bovendien zorgen wij dat beken, sloten en weteringen schoon zijn.

Het project: Lith-Bokhoven, een veilige dijk met maatschappelijke meerwaarde
Het klimaat verandert. Dat betekent dat het water in de Maas in de toekomst steeds vaker erg hoog staat. De dijken moeten daarom voldoen aan de waterveiligheidseisen voor het beschermen van de inwoners en de economische waarden in het achterland. De normen voor waterveiligheid zijn in 2017 vastgelegd in de Waterwet. De dijk tussen Lith en Bokhoven is, na Meanderende Maas en Cuijk Ravenstein, het derde grote traject langs de Maas dat verbeterd moet worden in het kader van het Hoogwaterbeschermingsprogramma.
Het projectgebied Lith-Bokhoven heeft een lengte van ongeveer 23 km en ligt aan de zuidzijde van de Maas vanaf de sluis Lith tot aan Bokhoven net ten oosten van Den Bosch. Het is een is een zeer gevarieerd traject met uitdagende vraagstukken en meerdere opgaven/ontwikkelingen in de directe nabijheid. Om die reden werken waterschap Aa en Maas, gemeente Oss, gemeente ‘s-Hertogenbosch en de provincie Noord-Brabant als partners samen.
In samenspraak met betrokken gemeenten en provincie is geconstateerd dat er synergie is tussen de dijkverbetering en maatschappelijke opgaven en ambities die zij hebben in het projectgebied. De gemeente ’s-Hertogenbosch heeft ambitie om de uiterwaarden toegankelijker en aantrekkelijker te maken voor haar inwoners en daarbij de Henriëttewaard te ontwikkelen als nieuw uitloopgebied voor de stad. Deze ontwikkeling biedt kansen om klei die vrijkomt te benutten voor de dijkverbetering.
Het project bevindt zich in de verkenningsfase. Sinds maart 2024 is de combinatie Royal Haskoning/DHV met Witteveen+Bos als ingenieursbureau/ontwerpende partij gecontracteerd. Er is een start gemaakt met conditionerende onderzoeken en het ontwikkelen van mogelijke alternatieven. De planning is om voor de zomer van 2025 de NRD procedure te doorlopen. Hierover zijn al contacten gelegd met de provincie Noord Brabant. Ook werken we nauw samen met bewoners en ondernemers uit het plangebied.
Binnen de staande projectorganisatie dient de rol van adviseur Planologie voor de komende jaren ingevuld te worden. Het betreft een inzet van gemiddeld 12 uur per week gedurende de Verkenningsfase.

Voorwaarden
Op de opdracht zijn de Algemene Waterschapsinkoopvoorwaarden 2018 van toepassing (AWVODI-2018). Met de Opdrachtnemer wordt een overeenkomst van opdracht gesloten conform het bij deze aankondiging gevoegde model. De kandidaat dient een geheimhoudings- en integriteitsverklaring te ondertekenen conform het bij deze aankondiging gevoegde model. Indien de betreffende adviseur in de functie waarop de Overeenkomst betrekking heeft, omgang met persoonsgegevens heeft, dan zal het adviesbureaus dat of intermediair die de adviseur ter beschikking stelt als verwerker worden aangemerkt en dient een verwerkersovereenkomst ondertekend te worden conform het bij deze aankondiging gevoegde model.

Overige voorwaarden
Indiening: Het niet tijdig indienen van de Inschrijving leidt tot uitsluiting van verdere deelname aan deze aanbestedingsprocedure.

Gestanddoeningstermijn: De Inschrijving dient een gestanddoeningstermijn te hebben van 50 dagen na de dag waarop de uiterste termijn voor het indienen van de inschrijvingen is verstreken. Het waterschap kan verzoeken de termijn van gestanddoening te verlengen. Aan een zodanig verzoek kan door de inschrijver geen aanspraak op de opdracht worden ontleend. In geval door een (afgewezen) inschrijver een kort geding wordt aangespannen tegen de gunningsbeslissing van het waterschap, gaat de inschrijver door indiening van een inschrijving akkoord met een automatische verlenging van de gestanddoeningstermijn tot 14 kalenderdagen na vonnis in kort geding.

Gunning: Indien het geoffreerde tarief boven de vastgestelde raming komt kan het waterschap besluiten niet tot gunning over te gaan.
Eisen, voorwaarden en voorbehoud: De Inschrijving voldoet aan de gestelde eisen. De (algemene) leveringsvoorwaarden van inschrijver zijn niet van toepassing. Het waterschap wijst deze van de hand. Er zijn geen voorbehouden gesteld aan de ingediende inschrijving.
Onjuistheden: Alle documenten zijn met zorg samengesteld. Mocht Inschrijver desondanks tegenstrijdigheden en/of onvolkomenheden tegenkomen, dan maakt Inschrijver deze zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk op het uiterste tijdstip voor het indienen van vragen, bekend met een opgave van de correctievoorstellen en eventuele onderbouwing. Ook eventuele bezwaren tegen (delen van) dit document dient u zo spoedig mogelijk schriftelijk kenbaar te maken. Van inschrijvers wordt een proactieve houding verwacht. Dit betekent dat een inschrijver geen rechtsgeldig beroep kan doen op onvolkomenheden of tegenstrijdigheden die door hem niet binnen de hiervoor genoemde termijn aan de orde zijn gesteld, terwijl dit redelijkerwijs wel mogelijk was geweest. Ten aanzien van deze onvolkomenheden of tegenstrijdigheden heeft de inschrijver in die situatie zijn rechten verwerkt.
Schadevergoeding: Het waterschap behoudt zich het recht voor de opdracht uiteindelijk niet te gunnen. In dat geval hebben de inschrijvers geen recht op schadevergoeding betreffende de gemaakte kosten in het kader van deze aanbesteding.
Recht: Op de opdracht is Nederlands recht van toepassing.

Wijze van beoordeling
Het waterschap beoordeelt de inschrijvingen als volgt: De procesleider van het waterschap controleert de inschrijvingen op volledigheid. Indien Inschrijver één of meerdere (gevraagde) documenten niet heeft ingestuurd of op één of meerdere documenten gevraagde informatie ontbreekt, dan kan het waterschap Inschrijver uitsluiten van verdere deelname aan de aanbestedingsprocedure.

De procesleider van het waterschap controleert of Inschrijver de eisen en bepalingen, die zijn omschreven in deze nadere uitvraag en de overige aanbestedingsdocumenten, gelezen en begrepen heeft. Indien Inschrijver inschrijft gaat het waterschap ervan uit dat u akkoord gaat met deze eisen en bepalingen.

Daarna verspreid de procesleider van het waterschap de kwalitatieve stukken aan het beoordelingsteam. De inschrijvingen worden als eerste individueel beoordeeld. De resultaten worden gebundeld door de procesleider. Daarna belegt de procesleider een consensusmeeting en zit deze voor om te komen tot een gezamenlijk kwalitatief oordeel. Als het kwalitatieve oordeel is gemaakt, worden de prijzen door de procesleider bekend gemaakt aan het beoordelingsteam waarna de definitieve BPKV (beste prijs kwaliteit verhouding) wordt bepaald. De procesleider begeleidt de beoordeling, maar beoordeelt zelf niet mee.

Mededeling van de gunningsbeslissing
Gelijktijdig met het bekendmaken van de gunningsbeslissing aan de inschrijver met wie het waterschap de overeenkomst wil sluiten, zullen de overige inschrijvers eveneens een mededeling van deze gunningsbeslissing ontvangen.
Zij ontvangen hiertoe een mededeling met tevens een motivering voor de redenen van de afwijzing. Het waterschap verzendt de motivering digitaal naar de contactpersoon van de aanbesteding.
Zolang er niet op alle punten volledige overeenstemming is bereikt, is er geen sprake van enige gebondenheid van Waterschap Aa en Maas. In dat geval is er ook geen enkele verplichting tot vergoeding van welke schade of kosten.

Rechtsbescherming
Indien inschrijver het niet eens is met de gunningsbeslissing kan beroep ingesteld worden tegen deze beslissing bij de rechtbank Oost-Brabant locatie 's-Hertogenbosch. Postbus 70584, 5201 CZ ’s-Hertogenbosch. De mededeling van het waterschap van een voorgenomen gunningsbeslissing houdt geen aanvaarding in, als bedoeld in artikel 6:217, eerste lid, van het Burgerlijk Wetboek, van het aanbod van de Inschrijver.
Het waterschap sluit niet eerder de overeenkomst op basis van een gunningsbeslissing dan nadat een termijn van vijf (5) kalenderdagen na (digitale) bekendmaking van de mededeling van die gunningsbeslissing is verstreken.
Een inschrijver verliest zijn recht om op te komen tegen de gunningsbeslissing wanneer het waterschap niet binnen bovenstaande termijn na de (digitale) bekendmaking van de gunningsbeslissing is gedagvaard in kort geding voor de bevoegde voorzieningenrechter. De opschortende termijn dient inschrijver derhalve ook als een vervaltermijn te zien waarbinnen hij tegen de gunningsbeslissing in rechte kan opkomen.
Het volgende tot de opschortende termijn dienen in acht te worden genomen:

  • Indien een afgewezen inschrijver voor het verstrijken van de opschortende termijn een kort geding aanhangig heeft gemaakt en de dagvaarding daarvan betekend is op het adres van het waterschap, zal het waterschap in beginsel de uitkomst van deze procedure (in eerste aanleg) afwachten voordat er verder uitvoering wordt gegeven aan de gunningsbeslissing en ondertekening van de opdracht.

  • Inschrijvers die een voorziening in rechte willen vragen tegen de gunningsbeslissing dienen dit tijdig voor de afloop van de hierboven vermelde opschortende termijn schriftelijk mede te delen aan het waterschap onder gelijktijdige toezending van een conceptdagvaarding en met vermelding van de datum waarop de rechter de zaak zal behandelen.

  • Om te voorkomen dat een uitgebrachte dagvaarding het waterschap niet tijdig bereikt verzoeken wij Inschrijver zo spoedig mogelijk een afschrift van de dagvaarding te mailen naar: inkoop@aaenmaas.nl.


Klachten
Bij een aanbestedingsprocedure kan het voorkomen dat tussen het waterschap en ondernemers ontevredenheid ontstaat over hoe we in de aanbestedingsprocedure hebben gehandeld. Dat kan leiden tot een klacht. Hiervoor hebben we de Klachtenregeling Aanbesteding opgesteld. Het doel hiervan is om klachten over een aanbesteding op een laagdrempelige wijze af te handelen.
Wie er een klacht in kan dienen en welke regels er verder gelden, leest u in de Klachtenregeling van Aa en Maas. U vindt de klachtenregeling en het digitale klachtenformulier op https://www.aaenmaas.nl/overons/samenwerken/klachten-aanbesteden/.

Kandidaatomschrijving


De opdracht, dit ga je doen
De adviseur planologie/planprocedures heeft op hoofdlijnen de volgende taken en verantwoordelijkheden tijdens de verkenningsfase van het project:

  • Het aansturen en beoordelen van de planproducten (o.a. NRD, mer fase 1 en risico analyse vergunbaarheid) en de daaraan ten grondslag liggende producten (met beslisinformatie) die worden opgeleverd door het ingenieursbureau. Je bent het aanspreekpunt voor diverse bevoegde gezagen, waaronder de provincie Noord Brabant inzake de mer-procedure;

  • Het scherp maken van de relevante bevoegde gezagen en de afstemming hiermee vroegtijdig initiëren en onderhouden. En wordt o.a. van je verwacht dat je leiding geeft aan een ‘werkgroep bevoegd gezag’ die je zelf instelt/installeert. Issues, vragen en verzoeken vanuit de bevoegde gezagen pak je op in samenwerking met projectteamcollega’s en/of de ‘werkgroep bevoegd gezag’;

  • Je bent goed bekend met de nieuwe Omgevingswet en heb je ruime ervaring met het bijbehorende  juridisch-planologisch instrumentarium en kader. Je kunt dit vertalen naar duidelijke analyses en adviezen voor het project met betrekking tot de te nemen besluiten. Hiervoor stel jij in samenspraak met de bevoegde gezagen een aanpak op in aanloop naar het ‘Voorkeursalternatief’ en levert een belangrijke bijdrage aan de vervolgstrategie voor de planuitwerking.

  • Je adviseert over bestuurlijke besluitvorming van planproducten en daaraan gerelateerde bredere besluitvorming t.a.v. kansrijke alternatieven’ en ‘het voorkeursalternatief’;

  • Je draagt bij aan de (interne en externe) communicatie en participatie rondom de planproducten (i.s.m. het Omgevingsteam);

  • Het project kent meerdere projecten, planinitiatieven en ontwikkelingen in de omgeving. Je levert een bijdrage aan het raakvlakmanagement vanuit je kennis over, en van, het juridisch-planologisch instrumentarium kader (inclusief de risico’s en kansen).

  • Je bent trekker bovendien voor het opstellen van de samenwerkingsovereenkomst die wordt opgesteld aan het einde van de planuitwerking.

  • Je werkt zelfstandig en draagt je steentje bij aan het strategisch omgevingsmanagement, als lid van het Omgevingsteam dat opereert onder verantwoordelijkheid en aansturing van de Omgevingsmanager IPM.


Profiel van de kandidaat
Ervaren adviseur planprocedures als lid van het omgevingsteam. Deze adviseur staat stevig in zijn/haar schoenen, mede door meerdere jaren ervaring met infrastructuurprojecten en/of gebiedsontwikkelingen. De adviseur heeft kennis van, en ervaring met, wet- en regelgeving op het gebied van ruimtelijke ordening, waaronder de nieuwe Omgevingswet, bij voorkeur gecombineerd met waterveiligheidsopgaven.

Kandidaat dient (ruime) ervaring te hebben met planproducten en de daarbij behorende publieke besluiten, die betrekking hebben op verschillende overheden. Bij voorkeur heeft de kandidaat al gewerkt met een 'werkgroep bevoegd gezag' dan wel een vergelijkbaar team of werkgroep.
We zoeken iemand die het een uitdaging vindt om in de complexe besluitvorming, inhoud en procedures, op slimme wijze weet te organiseren, zodat tijdig resultaten bereikt worden. Daarnaast moet het iemand zijn die makkelijk kan schakelen tussen verschillende overheden en abstractieniveaus.

De adviseur heeft een hands on instelling: vanuit overzicht doet hij/zij concrete voorstellen en brengt deze ook zelfstandig tot uitvoering. Hij/zij is een teamspeler die vanuit zijn/haar expertise het strategisch omgevingsmanagement binnen het project versterkt. Hij/zij is een natuurlijke netwerker en bruggenbouwer en in staat partijen met elkaar in contact te brengen en belangen te verbinden. Is gewend om richting te geven in complexe (juridische) afwegingen en in staat om dit om te zetten in concrete adviezen en (ruimtelijke) plannen en besluiten, beschikt over aantoonbaar goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden.

Randvoorwaarden opdracht


  • Aanvang van de opdracht per 6 januari 2025;

  • Er dient gewerkt te worden volgens de processen en procedures van het waterschap;

  • De in te zetten adviseur mag niet in meerdere personen met dezelfde ervaring verdeeld te worden;

  • Een meestergezelconstructie (senior en junior) is niet toegestaan;

  • De opdracht of een deel van de opdracht mag niet door andere medewerkers worden uitgevoerd van opdrachtnemer op kantoor (oftewel door de backoffice);

  • Indien adviseur niet voldoet gedurende de duur van de nadere opdracht aan de gestelde competenties, de benodigde expertise of geen match heeft met het opdrachtgeversteam is het waterschap gerechtigd om de adviseur te laten vervangen;

  • Continuïteit van adviseur dient gewaarborgd te zijn middels vervanging van tenminste hetzelfde kwaliteitsniveau welke binnen 14 dagen ingeschakeld dient te worden. Indien er sprake is van vervanging vanuit de zijde van Opdrachtnemer dient dit vooraf ter goedkeuring aan Opdrachtgever worden voorgelegd. Kosten voor het eventueel inwerken van een vervanger, komen voor rekening van de Opdrachtnemer;

  • Halfjaarlijks vindt er een evaluatiegesprek met de betreffende adviseur plaats.


Interviewplanning


We nodigen maximaal 3 kandidaten uit voor een gesprek. De gesprekken vinden plaats op 10 december 2024, afhankelijk van indeling gesprekken, tussen 09:00 – 16:00u op het hoofdkantoor van waterschap Aa en Maas te ‘s-Hertogenbosch. Gezien de planning is het slechts in uitzonderlijke gevallen mogelijk hiervan af te wijken.

Toelichting op rooster


De inzet zal gemiddeld op 12 uur per week zijn. De verwachting is dat de inzet het eerste jaar rond 8 uur per weet zit en in het twee jaar daarna oploopt naar 12-16 uur per week. Het daadwerkelijke aantal uren per week kan verschillen. In overleg kan er beperkt worden thuisgewerkt. Maandag en donderdag zijn de samenwerkdagen op kantoor.

Eisen



  • OpleidingDe kandidaat beschikt over een aantoonbare afgeronde opleiding op HBO/WO niveau in de richting van planologie, bestuurs-/omgevingsrecht of vergelijkbaar. Dit blijkt uit het meegestuurde CV.

  • Werkervaring in het fysieke ruimtelijke domeinDe kandidaat moet ervaring hebben met het werken aan complexe projecten (van klein tot groot) in het ruimtelijke domein (project waarde > 2 miljoen). De kandidaat dient ten minste één project te benoemen waaraan minstens één jaar is gewerkt in de verkenningsfase. Dit moet blijken uit het meegestuurde CV. Referentie dient ter verificatie op aanvraag beschikbaar te zijn.

  • Werkervaring ondersteuning bij HWBP-projectenDe kandidaat beschikt over aantoonbare ervaring in de rol van adviseur planologie met bij een HWBP project met een IPM team. Dit blijkt uit het cv.

  • Werkervaring softwarepakkettenDe kandidaat beschikt over aantoonbare ervaring met SharePoint en Microsoft Office. Dit blijkt uit het cv.


Wensen



  • InterviewBij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
    Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. mondelinge toelichting op de beschreven ervaring in de motivatiebrief werkervaring en planprocedures en de motivatiebrief ervaring werken binnen bestuurlijk complexe omgeving. Mondelinge toelichting op het CV; De kandidaat kan de motivatie voor sollicitatie nader toelichten, waarbij gelet zal worden op communicatieve vaardigheden, proactieve houding en contact kunnen maken met de gesprekspartners. We nodigen 3 kandidaten uit voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op 10 december tussen 09:00 - 16:00 uur. De gesprekken zullen ongeveer 45 minuten duren. Gezien de strakke planning is het slechts in uitzonderlijke gevallen mogelijk hiervan af te wijken. Scoretabel 25% (Uitstekend) De kandidaat heeft de rol die gevraagd wordt volledig doorgrond en de mate van kennis en ervaring van de kandidaat sluit zeer goed aan op de opdracht. Daarnaast toont de kandidaat uitstekende communicatieve vaardigheden en een proactieve houding.20% (Goed) De kandidaat heeft de rol die gevraagd wordt goed doorgrond en de mate van kennis en ervaring van de kandidaat sluit goed aan op de opdracht. Daarnaast toont de kandidaat goede communicatieve vaardigheden en een proactieve houding.10% (Voldoende) De kandidaat heeft de rol die gevraagd wordt voldoende doorgrond en de mate van kennis en ervaring van de kandidaat sluit voldoende aan op de opdracht. Daarnaast toont de kandidaat voldoende communicatieve vaardigheden en een proactieve houding.0% (Onvoldoende) De kandidaat heeft de rol die gevraagd wordt onvoldoende doorgrond en/of de mate van kennis en ervaring van de kandidaat sluit onvoldoende aan op de opdracht en/of de kandidaat toont onvoldoende communicatieve vaardigheden en/of geen proactieve houding.

  • MotivatiebriefBij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling.
    Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Beschrijf in maximaal 2A4 (Indien dit maximum overschreden wordt, dan zullen alleen de eerste twee pagina's beoordeeld worden) én aan de hand van concrete projecten - in welke mate u relevante werkervaring heeft op het gebied van het voorbereiden en aansturen van planprocedures voor projecten in het ruimtelijke fysieke domein. Ga daarbij specifiek in op uw ervaringen met: Het vormgeven van de planproducten strategie voor de projectenfase(n) verkenning en  planuitwerking en het vertalen ervan in concrete werkzaamheden en doorlopen processen en procedures en beschrijf daarbij de behaalde resultaten; Het aansturen, organiseren en begeleiden/uitvoeren van planprocedures; De relevantie van uw kennis en ervaring voor de opgave van dit dijkversterkingsproject. Kennis van ruimtelijke wet- en regelgeving en ervaring met het doorlopen van planologische procedures. De mate waarin de kandidaat over relevante planologisch-juridische kennis beschikt en de wijze waarop dit bijgedragen heeft aan succesvolle planprocedures wordt hierbij gezien als een pré. Scoretabel25%: (Uitstekend): De kandidaat heeft uitgebreide en diepgaande ervaring met meerdere succesvolle projecten in het ruimtelijke domein. Hij/zij heeft planprocedures voorbereid, aangestuurd en begeleid, en heeft ruime ervaring met het vormgeven van strategieën voor planproducten en het vertalen hiervan naar concrete werkzaamheden. De kandidaat beschikt over zeer relevante kennis en ervaring voor het specifieke dijkversterkingsproject en heeft uitgebreide planologisch-juridische kennis die significant heeft bijgedragen aan succesvolle planprocedures.20% (Goed): De kandidaat heeft goede ervaring met enkele succesvolle projecten in het ruimtelijke domein. Hij/zij heeft planprocedures voorbereid, aangestuurd en begeleid, en heeft ruime ervaring met het vormgeven van strategieën voor planproducten en het vertalen hiervan naar concrete werkzaamheden. De kandidaat beschikt over relevante kennis en ervaring voor het specifieke dijkversterkingsproject en heeft enige kennis over planologisch-juridische kennis.10% (Voldoende): De kandidaat heeft voldoende ervaring met enkele projecten in het ruimtelijke domein. Hij/zij heeft planprocedures voorbereid, aangestuurd en begeleid, en heeft enige ervaring met het vormgeven van strategieën voor planproducten en het vertalen hiervan naar concrete werkzaamheden. De kandidaat beschikt over enige relevante kennis en ervaring voor het specifieke dijkversterkingsproject en heeft een beperkte tot geen planologisch-juridische kennis.0% (Onvoldoende): De kandidaat heeft geen of zeer beperkte ervaring met projecten in het ruimtelijke domein. De kandidaat beschikt over geen of zeer beperkte kennis en ervaring voor het specifieke dijkversterkingsproject en heeft geen of zeer beperkte planologisch-juridische kennis.

  • Motivatiebrief: Ervaring werken binnen bestuurlijk complexe omgeving
    Beschrijf in maximaal 2A4 (Indien dit maximum overschreden wordt, dan zal alleen de eerste pagina beoordeeld worden) - in welke mate u kennis en ervaring heeft met het werken binnen bestuurlijk complexe omgevingen (denk aan meerdere overheidspartijen, bestuurlijke gevoeligheden). Ga daarbij specifiek in op:
    - De complexiteit van de desbetreffende omgeving;
    - Uw rol en bijdragen;
    - Uw samenwerking met bestuurders, ambtelijke organisatie(s) en omgevingspartijen.Indien u beschikt over gebiedskennis, ervaring langs de Maas, kennis van bestuurlijke omgeving van dit project zien we dit als een pré.

    Scoretabel
    25% (Uitstekend): De kandidaat heeft uitgebreide ervaring met het werken in een complexe bestuurlijke omgevingen, waarbij meerdere overheidspartijen en bestuurlijke gevoeligheden betrokken waren. Hij/zij heeft een significante rol gespeeld en waardevolle bijdragen geleverd. De samenwerking met bestuurders, ambtelijke organisaties en omgevingspartijen was uitstekend. De kandidaat beschikt over relevante gebiedskennis en ervaring langs de Maas en heeft kennis van de bestuurlijke omgeving van dit project.

    20% (Goed): De kandidaat heeft ruime ervaring met het werken in complexe bestuurlijke omgevingen, waarbij meerdere overheidspartijen en bestuurlijke gevoeligheden betrokken waren. Hij/zij heeft een belangrijke rol gespeeld en waardevolle bijdragen geleverd. De samenwerking met bestuurders, ambtelijke organisaties en omgevingspartijen was goed.

    10% (Voldoende): De kandidaat heeft voldoende ervaring met het werken in bestuurlijk complexe omgevingen. Hij/zij heeft een rol gespeeld en enkele bijdragen geleverd. De samenwerking met bestuurders, ambtelijke organisaties en omgevingspartijen was voldoende.

    0% (Onvoldoende): De kandidaat heeft geen tot een beperkte ervaring met het werken in bestuurlijk complexe omgevingen. Hij/zij heeft geen tot een beperkte rol gespeeld en weinig bijdragen geleverd. De samenwerking met bestuurders, ambtelijke organisaties en omgevingspartijen was beperkt.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.